14 طرح آشپزخانه خاکستری رنگ زرق‌وبرق دار

14 طرح فوق العاده از آشپزخانه خاکستری رنگ زرق‌وبرق دار


ترکیب مناسب از رنگ خاکستری با سایر رنگ‌ها در هر نوع دکوراسیونی می‌تواند فضای داغ و جذابی ایجاد کند. رنگ خاکستری نسبتاً ماندگاری بیشتری ازلحاظ دیداری دارد و چشم انسان در طول زمان کمتر از آن خسته خواهد شد، اما در نظر داشته باشید که این رنگ به تنهایی خنثی و نسبتاً سرد هست اما در ترکیب با رنگ‌های دیگر بسیار پرجذبه و عالی خواهد بود. در زیر می‌توان چند نمونه از این نوع ترکیب رنگ را مشاهده کنید.


کابینت خاکستری رنگ با میز چوبی - ربوطرح

دیوارهای سفیدرنگ، میز و صندلی چوبی با پایه‌های مشکی، لوازم و کتاب‌های رنگی، گلدان با گل طبیعی و کابینت خاکستری رنگ، سادگی را در کنار جذابیت قرار داده است.

رنگ زرد صندلی‌ها در کنار کابینت خاکستری - ربوطرحرنگ زرد صندلی‌ها در کنار کابینت خاکستری و سفیدرنگ مانع از سرد شدن آشپزخانه از لحاظ بصری شده است.

 کابینت خاکستری‌رنگ با صفحه از جنس مرمر - ربوطرحکابینت کاملاً خاکستری‌رنگ با صفحه از جنس مرمر، کاملاً سرد خواهد بود اما استفاده به‌جا از طرح چوب در کف منزل، آشپزخانه را به نقطه عطف خانه تبدیل کرده است.

کابینتی با جزیره ی مرمری و چراغهای آویزان - ربوطرح

این کابینت خاکستری روشن و صفحه طرح سنگ مرمر به همراه جزیره‌ی مرمری با دو چراغ آویزان شیشه‌ای جذاب شده است.

استفاده از نور زردرنگ در کابینت‌ها - ربوطرحاستفاده از نور زردرنگ در زیر کابینت‌های هوایی این آشپزخانه سبب شده نگاه‌ها به مرکز این کابینت جذب شود.

کابینت‌های با ترکیب رنگ خاکستری و سفیدرنگ - ربوطرحساخت کابینت‌های با ترکیب رنگ خاکستری و سفیدرنگ را همیشه در ذهن داشته باشید. رعایت تعادل در این ترکیب رنگی سبب داشتن آشپزخانه جذابی خواهد شد.

بین کابینتی شیشه ای زرد رنگ و کابینت خاکستری - ربوطرحرنگ خاکستری کابینت‌ها و کف چوبی نسبتاً روشن آشپزخانه سبب شده که رنگ زرد استفاده‌شده در دیوار آشپزخانه خود را بیشتر نشان دهد و قدرت جذب بیشتری ایجاد کند.

ترکیب زیبای چوب و رنگ خاکستری - ربوطرحرنگ خاکستری و چوب، رنگ‌های سرد و گرم این آشپزخانه هستند. کابینت خاکستری در امتداد دیوار پذیرایی قرارگرفته و ال ای دی های بین کابینتی درخشش را در رنگ چوب ایجاد کرده‌اند. اضافه کردن تعداد زیادی از گیاهان زنده به آشپزخانه، محیطی پویا و زنده را به وجود آورده است.

ترکیب خاکستری و چوب روشن - ربوطرحدر تصویر بالا روشی دیگر از ترکیب خاکستری و چوب روشن را می‌بینیم که هماهنگی جذابی در این دو رنگ ایجادشده است.

آشپزخانه ی کلاسیک با رنگ خاکستری - ربوطرحرنگ خاکستری جزیره با صفحه‌ی از جنس سنگ مرمر و قراردادن دو چراغ آویز سقفی بر روی آن در این آشپزخانه به سبک کلاسیک، تعادل رنگی خوبی ایجاد کرده است.

آشپزخانه ی کلاسیک با رنگ خاکستری - ربوطرح

در این تصویر، آشپزخانه‌ای دیگر از نوع کلاسیک را با رنگ خاکستری می‌بینیم که ابزارهای موجود بر روی درب کابینت ها در ترکیب با این رنگ سبب شده است که سرد بودن این رنگ حذف شود و همچنین شلوغی این سبک زیاد نمایان نشود.

اسنفاده از آینه در کابینت کلاسیک - ربوطرح

کابینتی یکدست خاکستری رنگ که با همراهی رنگ سفید صفحه کابینت‌ها و همچنین آینه استفاده‌شده در فضای بین کابینتی و همچنین وجود ابزارهای متنوع در طرح درب‌های آن، خود را پرانرژی به مخاطب نشان می دهد.

استفاده از کاشی های رنگی در کابینت کلاسیک - ربوطرحاستفاده به‌جا از کاشی‌های رنگی در کنار صفحه کابینت و شلف های دیواری چوبی این آشپزخانه کوچک خاکستری رنگ، ترکیبی جذاب و زیبا پدید آورده است.

استفاده مناسب از لوازم دکوری در آشپزخانه - ربوطرحدر این آشپزخانه کوچک خاکستری رنگ، لکه‌های رنگی مثل  دستگیره شعله اجاق‌گاز، ظرف میوه، لوازم دکوری و گلدان اولین جای هستند که چشم را به خود جذب می کنند. توجه داشته باشید که این جزئیات به‌ظاهر ریز تأثیری شگرف بر روی زیبایی یک آشپزخانه و در کل یک فضای داخلی دارند. 

طراحی آنلاین کابینت