ویدیو معرفی سیستم کم جا برای  میز غذاخوری در داخل کابینت آشپزخانه

معرفی سیستم کم جا برای میز غذاخوری در داخل کابینت آشپزخانه

امروزه به دلیل آپارتمان نشینی و کم شدن فضای خانه ها معمولا آشپزخانه های کوچکی ساخته می شود. در این میان طراحان دکوراسیون آشپزخانه سعی دارند دکوراسیونی متناسب با نیازهای جدید تعریف کنند و میزهای نهارخوری به شکلی ساخته می شوند که جای کم تری بگیرند، و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما بدهند به طوری که آشپزخانه ی کوچک شما در مقابل آشپزخانه های بزرگ خودنمایی کند.

میزنهار خوری کم جا

این میزهای نهار خوری انعطاف پذیری زیادی دارند و در عین حال با کیفیت هستند. در این مقاله ایده ای در رابطه با میزغذاخوری تعبیه شده داخل کابینت به شما ارائه می دهیم که این میزها انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های کوچک هستند. با باز کردن کشوی کابینت می توانید فضای مناسبی برای میزنهار خوری داشته باشید و زمانی که به آن نیاز ندارید می توانید کشو را ببندید. به شما پیشنهاد می کنیم از صندلی های سبک و کوچک و ترجیحا تاشو استفاده کنید تا فضای بیشتری برای شما فراهم شود. میز ناهارخوری مناسب در خانه و آشپزخانه‌های کوچک شما، فضا را از دل‌ مردگی در می‌ آورد.

در این ویدیو جزئیات اجرای یک میز غذا خوری کم جا به همراه نوع یراق آلات و نحوه نصب آن در داخل کابینت آشپزخانه نشان داده شده است. 

اگر مشتاق هستید بدانید که با چه ترفندهایی می توانید آشپزخانه خود را بزرگ تر جلوه دهید و فوت و فن های آن را یاد بگیرید این جا کلیک کنید. در مقالات بعدی نمونه های دیگری از میزهای نهارخوری کم جا و ایده های جدیدی برایتان قرار می دهیم تا آشپزخانه ی منحصر به فردی داشته باشید.

وب سایت ربوطرح به عنوان اولین وبسایت تخصصی سفارش آنلاین طراحی کابینت، کمد و یونیت تلویزیون فعالیت می کند. شما می توانید با عضویت در سایت به راحتی سفارش طراحی خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید.

ورود به بخش طراحی