نرم افزار طراحی کابینت

معرفی بهترین سایت ها و اپلیکیشن های طراحی کابینت

تاثیر گذارترین عامل در طراحی و دیزاین آشپزخانه ای فوق العاده و زیبا طراحی کابینت هاست، زیرا فقط کابینت ها می توانند وسایل مختلف آشپزخانه را با نظم و ترتیب در قفسه ها و کشوهای خود جای دهند و نظم و زیبایی را در آشپزخانه تان به وجود آورند . برای طراحی کابینت ها سایت ها و اپلیکیشن های فراوانی وجوددارد اما انتخاب بهترین از میان آن ها کاری دشوار و پیچیده است که ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین سایت ها و اپلیکیشن ها را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم به امید اینکه برای شما مفید و سودمند واقع شود.

مزایای سفارش طراحی کابینت از طریق سایت

 قطعاً مراجعه‌ی حضوری برای انتخاب، سفارش و تحویل کابینت، با احتساب مشکلات و معضلات بسیاری نظیر ترافیک، همه‌گیری ویروس کرونا، مشغله‌های شخصی و... امری سخت، طاقت‌فرسا و زمان‌بر است که با وجود تمام این مشکلات ممکن است با عجله طرحی را انتخاب کنید و بعدها از این انتخاب پشیمان شده و علاوه بر صرف هزینه‌ی مجدد، وقت بیشتری را هدر دهید. اما با مراجعه به  سایت های طراحی کابینت نه‌تنها با هیچ‌کدام از چالش‌های ذکرشده رو‌به‌رو نخواهید شد بلکه با آرامش و حوصله‌ی بیشتر، در منزل و در کنار تمام اعضای خانواده، می‌توانید مُدل‌های مختلف و متنوع را مشاهده کرده و پس از مقایسه‌ی آن‌ها از لحاظ قیمت، دوام و زیبایی با یکدیگر، اقدام به خرید کابینت موردنظر خود کنید تا علاوه بر تجربه‌ی خریدی همراه آرامش، خریدی با سلیقه و درعین‌حال هوشمندانه‌تر داشته باشید.

سایت طراحی کابینت

مواردی که در یک سایت طراحی کابینت برای کابینت هایتان می توانید تعیین کنید؟

1-  با مطالعه مطالب سایت ها به راحتی می توانید از انواع کابینت ها مانند کابینت زمینی هوایی ایستاده کشویی و ... آگاهی و شناخت کافی پیدا کنید و با توجه به کاربرد آن ها و الویت نیازخود و متراژ آشپزخانه تان بهترین انتخاب را داشته باشید.

2- در سایت های طراحی کابینت اطلاعاتی از جنس کابینت های ام دی اف استیل و ... به طور کامل و واضح آورده شده که شما می توانید به آسانی کابینتی با جنس مطابق بر نیاز و کاربردتان انتخاب کنید.

3- علاوه بر دو مورد ذکر شده در بالا همه ی سبک های کابینت مانند کابینت کلاسیک مدرن و ... در سایت های طراحی کابینت وجود دارد که انتخاب هر کدام از سبک ها به سلیقه و معماری منزل شما بستگی دارد.

5 سایت بی نظیر طراحی کابینت

ما در این مقاله از میان سایت های طراحی کابینت پنج نمونه از بهترین و بی نظیرترین سایت ها را انتخاب کرده ایم که در ادامه هر کدام از آن ها را جداگانه معرفی می کنیم: 

) robotarhسایت ربو طرح با بیش از 8 سال سابقه طراحی تخصصی کابینت آماده ارائه خدمت طراحی به همه مردم عزیز ایران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره می توانید از طریق لینک زیر با ربوطرح در ارتباط باشید.

ارتباط با پشتیبانی در واتساپ ربوطرح ارتباط با پشتیبانی در تلگرام ربوطرح


2) belladeco: بی شک بلادکو یکی از بهترین سایت های طراحی کابینت است. در این سایت با مشاهده و بررسی پروژه های قبلی تیم بلادکو تفاوت ها به راحتی قابل تشخیص است و انتخاب برای شما آسانتر می باشد.

3) bpert: این سایت فوق العاده محصولات را در سه دسته بندی  کابینت مدرن نئوکلاسیک و اقتصادی طراحی می کند . در این سایت کاتالوگ کاملی از انواع محصولات در دسترس می باشد . مزیت استفاده از سایت بی پرت این است که در مورد تمامی محصولات و طرح های کابینت ترند دنیا توضیحات کاملی ارایه می دهد و قیمت کابینت ها را تعیین می کند.

4) samanchoob: سایت طراحی کابینت سامان چوب امکان طراحی کابینت ها به صورت سه بعدی را فراهم می کند که در این صورت محل قرارگیری کابینت هاو سایر لوازم آشپزخانه به راحتی مشخص می شود . طراحی کابینت‌ها نیز در دو سبک کلاسیک و مدرن انجام می‌شود و یکی از معدود سایت‌ های طراحی کابینت به‌شمار می‌رود که در آن تمامی مراحل کار به‌صورت قدم‌به‌‌قدم تشریح شده و هیچ‌‌گونه ابهامی برای مشتریان باقی نگذاشته است. تمامی ریزه‌کاری‌های طراحی کابینت در سایت به‌طور مفصل توضیح داده شده و مشتری متوجه می‌شود که دقیقا چه چیزی می‌خواهد داشته باشد. 

5) udecor: در این سایت می توانید سبک های جدید مانند سبک ایرانی و رومی برای طراحی کابینت ها ی خود انتخاب کنید  و نمونه‌ کارهای باکیفیتی از این شرکت را در هر سبک مشاهده کنید. بررسی جزییات محصولات یودکور، نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای طراحی‌هاست و شما  می‌‌توانید با اطمینان کامل کار طراحی کابینت‌های خود را به آن ها بسپارید. 

6) Salamsakhteman: این سایت واسطه ای میان شما و طراحان و کابینت سازان می باشد بدین صورت که شما از طریق سایت سلام ساختمان می توانید بهترین کابینت سازان را پیدا کنید و بر اساس میزان دستمزد و کیفیت کار هر یک مناسب ترین مورد را انتخاب کنید.سایت سلام ساختمان امکان مشاوره ی آنلاین برای تعیین قیمت کابینت ها را فراهم می کند که در این صورت شما به راحتی می توانید میزان هزینه لازم برای ساخت کابینت هایتان را حدس بزنید. 

تا اینجا با 5 نمونه از بهترین سایت های طراحی کابینت آشنا شدیم در لینک زیر با بهترین اپلیکیشن های طراحی کابینت برای آیفون و IOS آشنا می شوید.

   بهتر است بخوانید: معرفی بهترین برنامه‌های طراحی کابینت برای آیفون و IOS


نتیجه گیری 

شما می توانید با انتخاب یکی از این سایت ها یا اپلیکشن های طراحی کابینت مشکل خرید حضوری را برای خود از بین ببرید و با استفاده از امکانات این سایت ها طرحی مناسب و زیبا برای کابینت های خود انتخاب کنید و تا همیشه زیبایی و نظم را به آشپزخانه خود هدیه دهید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن های اندروید طراحی کابینت پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید

   بهتر است بخوانید:8 برنامه فوق العاده اندروید برای طراحی کابینت آشپزخانه و دکوراسیون خانه

طراحی کابینت آشپزخانه