چگونه بهترین طرح و سبک را برای آشپزخانه خود پیدا کنیم؟ | راهنمای انتخاب سبک کابینت آشپزخانه

چگونه بهترین طرح و سبک را برای آشپزخانه خود پیدا کنیم؟ | کمک در انتخاب سبک کابینت آشپزخانه

اگر شما قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود را دارید، باید از جایی شروع کنید: در اینجا به شما می‌گوییم که چطور عمل کنید و از کجا شروع به انجام دادن آن بکنید. 

زمانی که اغلب صاحب‌خانه‌ها به فکر تغیر آشپزخانه خواهند افتاد، ساعت‌های طولانی را صرف جمع‌آوری عکس‌های جالب آشپزخانه می‌کنند.اما این لزوماً به فرد کمک نمی‌کند تا آنچه را که می‌خواهند درک کند و حتی می‌تواند باعث سردرگمی شود. سلیقه بسیاری از مردم باهم متفاوت است.اگر شما مانند من هستید، از تفاوت‌های متعدد در بخش طراحی رنج می‌برید. بخش سخت این مرحله این است که از میان طرح‌های متنوع یکی را انتخاب کنید طرحی که با توجه به وسواس موجود، انتخاب آن بسیار سخت خواهد بود.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما ارائه شده است: 

آلبومی از تصاویر کابینت آشپزخانه جمع آوری کنید

 تصاویری را جمع‌آوری کنید که از نظر احساسی و بدون فکر کردن شما را جذب خود می‌کند و در واقع با شما صحبت می‌کند. باور کنید شاید طرح و الگویی در آن تصاویر باشد که در نگاه اول شما متوجه آن‌ها نشده باشید اما همین طرح و الگوها دلیل جذب شما شده باشند که باید بعد از مرحله انتخاب اولیه، به‌دقت آن‌ها را مجدداً بررسی کنید. از اضافه کردن تصاویری که برای این پروژه نیاز ندارید به دفتر ایده‌هایتان خودداری کنید زیرا بعداً سبب سردرگمی می‌شوند.

مرتب نبودن و حتی کمی هم شلوغ بودن می‌تواند خوب باشد زیرا که این کار به خلاقیت کمک می‌کند! بنابراین اگر کلکسیون شما کمی آشفته و بدون قافیه باشد اتفاقی نمی‌افتد.اما اگر شما بسیار مرتب باشید، یک قدم جلوتر خواهید بود. سعی کنید تصاویر ذخیره شده را سامان دهید.

تصاویر آلبوم را طبقه‌بندی کنید

زمانی که تعدادی از تصاویر الهام‌بخش برای کار با آن‌ها را انتخاب کرده‌اید، به آن‌ها مراجعه کنید و آن‌ها را در دسته‌های مناسب قرار دهید. 

شما می‌توانید آن‌ها را بر اساس  سبک دسته‌بندی کنید: ممکن است که در دوراهی انتخاب سبک کلاسیک و مدرن گیر افتاده باشید.یا شاید شما متوجه شدید که چند تا عکس از آشپزخانه با کف چوبی تیره دارید.شما می‌توانید یک کلکسیون را به‌طور کامل به جزیره‌های آشپزخانه اختصاص دهید.یکی برای نورپردازی، یکی برای کاغذدیواری و غیره. 

این کار به شما کمک خواهد کرد که راحتر سبک مورد علاقه خود پیدا کنید.

از میان این پوشه‌ها به عقب برگردید و ببینید که آیا شما هنوز به‌طور احساسی به تصاویر داخل آن واکنش نشان می‌دهید یا نه. 

از زمانی که شما شروع به نگاه کردن به ‌عکس‌ها و الهام گرفتن از آن‌ها می‌کنید، ممکن است سلیقه شما بدون آنکه بدانید تغییر کرده باشد. این بازبینی مجدد می‌تواند بسیار به شما کمک کند.ممکن است شما به یک عکس نگاه کنید و بگویید "چرا من این عکس را ذخیره کرده‌ام؟" 

اگر نمی‌توانید دلیل ذخیره کردن آن عکس را به خاطر بیاورید و هیچ احساسی را به شما منتقل نمی‌کند آن را حذف کنید.

تصاویر نهایی خود را از آلبوم جدا کنید

بعد از آن که در مراحل اول تصاویر را به صورت تصادفی و راندومی انتخاب کردید و سپس آن‌ها را دسته‌بندی کردید و در مرحله قبل آن‌هایی را که علاقه نداشتید حذف کردید حالا نوبت آن رسیده که تصاویر که واقعاً برای شما جذاب و خاص هستند را انتخاب و آن‌ها را جمع‌آوری نهایی کنید.

 از متخصصان کمک بگیرید

می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید ( ممکم است شخص باشید یا نه به صورت یک سایت فعالیت کند ) تا به شما در مورد تصاویری که انتخاب کرده‌اید بیشتر توضیح بدهد ، نکات مثبت و منفی آن‌ها را برای شما روشن کند و فرآیند تصمیم‌گیری را برای شما راحتر کند.برای مالکان، کار درستی که باید انجام دهند این است که یک متخصص را برای این کار استخدام کنید و از او برای یافتن طرح مناسب آشپزخانه مشاوره بگیرید و حتی بخواهید که با توجه به سلیقه شما، طرحی مناسب ارائه دهد. بعد از ارائه طرح می‌توانید نظرات خود را بروی آن اعمال کنید و مجدد از طراح بخواهید که متناسب با نیازهای شما دوباره آن را بازطراحی و ویرایش نماید. این کار سبب می‌شود که از هزینه‌های اضافی در مرحله اجرا به‌شدت کاسته شود.

طراحی آنلاین کابینت