5 ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه برای سال 2021

5 ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه برای سال 2021

هر سال جدیدی که شروع می‌شود رنگ جدید سال هم با آن معرفی می‌شود. این رنگ سال می‌تواند بر رنگ کابینت آشپزخانه هم تاثیر بگذارد و آن را با خود همراه کند. مطمئننا بسیاری از شما هم دوست دارید از مد و رنگ سال در طراحی دکوراسیون آشپزخانه هم پیروی کنید و آشپزخانه‌ای به‌‌روز و شیک داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به شما 5مورد از جدیدترین ترکیب رنگ‌‌های کابینت آشپزخانه که محبوبیت زیادی درسال 2021 خواهد داشت را معرفی کنیم که حتما عاشق آن‌‎ها خواهید شد، پس این مقاله را از دست ندهید. 

رنگ کابینت ترند 2021

زرد و خاکستری: رنگ سال

اولین رنگ کابینتی که درباره آن صحبت می‌کنیم زرد و خاکستری هستند که رنگ سال 2021 هستند. اگر طرفدار رنگ سرزنده‌ای مثل زرد باشید،ترکیب آن با خاکستری ترکیب جذابی برای آشپزخانه شما می‌سازد. برای به‌کارگیری این ترکیب رنگ کابینت می‌توانید از کابینت‌های مات خاکستری و کابینت‌های براق زرد استفاده کنید. همچنین می‌‌توانید کل کابینت‌ها را به رنگ خاکستری انتخاب کنید و دیوارها و فضای بین کابینت‌ها را به رنگ زرد درآورید. 

کابینت زرد و خاکستری

کابینت زرد و خاکستری

ترکیب سفید و چوب: ساده و طبیعی 

حتما از معجزات رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه باخبر هستید و می‌دانید که سفید رنگ فوق‌العاده‌‌ای است که در عین سادگی بسیار شیک است. از همه مهم‌تر این که ترکیب سفید با هر رنگ دیگری یک ترکیب رنگ عالی می‌سازد. یکی از رنگ‌هایی که می‌توانید از ترکیب آن برای رنگ کابینت آشپزخانه استفاده کنید، رنگ‌های با تناژ چوب طبیعی است. از آن‌جایی که در سال‌های اخیر تلاش بر نزدیک‌ کردن انسان‌ها به طبیعت بوده است، استفاده از رنگ‌های طبیعی مثل رنگ چوب مورد توجه علاقه‌مندان به طبیعت خواهد بود. 

ترکیب سفید و چوب

بهترین شکلی که می‌توانید از این ترکیب رنگ استفاده کنید این است که کابینت‌هایی پایینی را به رنگ چوب و رنگ کابینت‌های بالایی را سفید انتخاب کنید تا جذابیت کار دوچندان شود. 

ترکیب سفید و چوب

ترکیب مشکی با فلز: مدرن و خاص

مشکی یک رنگ خاص برای کابینت آشپزخانه است که در کابینت‌های سبک مدرن از آن زیاد استفاده می‌شود. با استفاده از دستگیره، اکسسوری‌ها و وسایل فلزی مثل استیل یا برنز، آشپزخانه خودتان را چشمگیر و خاص کنید. 


این ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه که در سال 2021 طرفداران زیادی خواهد داشت یک مزیت بزرگ دارد و آن هم این است که کابینت‌ تیره‌‌ای مثل مشکی کمتر از کابینت‌های رنگ روشن نیاز به تمیزکردن دارند، پس کار شما را در نظافت آشپزخانه راحت‌تر می‌کند. البته این نکته هم هست که در آشپزخانه‌های تیره رنگ حتما باید نور کافی، چه به‌صورت طبیعی و چه مصنوعی وجود داشته باشد تا آشپزخانه بیش ازحد تاریک نشود. 

در صورت تمایل می‌توانید به‌جای مشکی از رنگ‌های تیره‌ای مثل آبی تیره یا سبز تیره هم استفاده کنید که ترکیب آن هم با فلز عالی می‌شود.

ترکیب رنگ سبز تیره و طلایی

رنگ‌های پاستلی

رنگ‌های پاستلی بامزه، رنگ‌های روشنی هستند که چون به رنگ‌های خنثی نزدیک هستند به راحتی با رنگ‌های دیگر هماهنگ می‌شوند. رنگ‌های پاستلی که به‌تازگی در عرصۀ مد و پوشاک محبوب شده‌اند، پای خود را به دکوراسیون آشپزخانه هم باز کردند و می‌توان از آن‌ها برای رنگ کابینت آشپزخانه هم استفاده کرد. حتی پیش‌بینی می‌شود که از این رنگ‌ها بیش از سال‌های قبل استفاده شود. 

رنگ کابینت پاستلی

رنگ کابینت پاستلی

برای آشپزخانه می‌توانید از یک رنگ پاستلی برای رنگ کابینت استفاده کنید و فضای بین کابینت‌ها را با کاشی‎های بین کابینتی طرح‌دار پرکنید. می‌توانید برای کف آشپزخانه هم از کاشی‌های طرح‌دار و شلوغ استفاده کنید که با کابینت‌های ساده و پاستلی‌رنگی یک ترکیب بامزه و دوست‌داشتنی می‌شود. 

سفید و سبز: یک ترکیب شاداب و سرزنده

گفتیم که سفید خیلی راحت با رنگ‌های دیگر هماهنگ می‎شود. یکی از رنگ‌هایی که می‌توانید در کنار سفید استفاده کنید سبز است. سبز که نماد شادابی و سرزندگی است، حس تازگی و طراوت را به آشپزخانه شما می‌آورد. برای اعمال این ترکیب رنگ کابینت می‌توانید از کابینت‌های سبز و جزیره سفید استفاده کنید. یک گزینه دیگر هم دارید، کابینت‌ها را به رنگ سفید انتخاب کنید و از بین کابینتی سبز استفاده کنید. 

رنگ کابینت سفید و سبز

رنگ کابینت سفید و سبز

کلام آخر

رنگ‌های جذابی که معرفی شدند می‌توانند در کنار هم یک ترکیب فوق‌العاده برای آشپزخانه شما بسازند. با اینکه رنگ کابینت آشپزخانه کاملا سلیقه‌ای است اما شاید دوست داشته باشید رنگ کابینت آشپزخانه شما جدیدترین رنگ‌های سال باشد، پس می‌توانید یکی از ترکیب رنگ‌های معرفی شده را انتخاب کنید. 

طراحی آنلاین کابینت