10مدل کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

10مدل کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

کابینت سفید از پرکاربردترین رنگ‌ها در آشپزخانه‌هاست. کابینت سفید که در عین سادگی شیک و جذاب است، هم برای کابینت‌های مدرن استفاده می‌شود و هم کابینت‌های کلاسیک. اما فقط خود کابینت به‌تنهایی برای زیبا جلوه دادن آشپزخانه کافی نیست و باید به فکر بین کابینتی مناسب هم باشید. وجود کاشی بین کابینتی اهمیت زیادی دارد، چون هم زیبایی آشپزخانه را چندین برابر می‌کند و هم تمیزکردن چربی و گردوخاک بین کابینت‌ها را راحت‌تر می‌کند. البته برای کابینت سفید رنگ‌ها و طرح‌های زیادی وجود دارند که با سفید هماهنگ شوند و از این نظر نباید نگرانی داشته باشید. ما در این‌جا برای ایده گرفتن شما 10مدل کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید معرفی می‌کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها زیباترین بین کابینتی را با سلیقۀ خودتان انتخاب کنید. 

کاشی بین کابینتی


   بهتر است بخوانید: چگونه بهترین طرح را برای فضای بین کابینت های آشپزخانه خود انتخاب کنیم؟

کاشی بین کابینتی سفید

اگر دوست دارید آشپزخانه‌ای یک‌دست سفید و ساده داشته باشید و رنگ دیگری به آن اضافه نکنید، می‌توانید از انواع بین کابینتی با رنگ سفید استفاده کنید. البته در انتخاب این رنگ کاشی بین کابینتی هم دستتان باز است، چون طرح‌های بسیاری مثل آجری، مورب، طرح‌های هندسی و ساده وجود دارند. 

کاشی بین کابینتی سفید

بین کابینتی سنگی

بین کابینتی سنگی که طرح و بافتی طبیعی دارد مناسب کابینت سفید است و گرمی خاصی را به آشپزخانه القا می‌کند. 

بین کابینتی سنگی

بین کابینتی آجری

طرفداران سبک‌های کلاسیک و قدیمی حتما از این مدل بین کابینتی آجری خوششان می‌آید چون این مدل بین کابینتی حس و حال خانه‌های قدیمی را القا می‌کند. 

بین کابینتی آجری


   بهتر است بخوانید: 13مدل بین کابینتی جدید که جذابیت آشپزخانه را دوچندان می‌کند

بین کابینتی طرح چوب

طرح و رنگ چوب همیشه دوست‌داشتنی و پرطرفدار بوده است و حالا حتی برای بین کابینتی هم استفاده می‌شود. رنگ چوب با رنگ سفید ترکیب قشنگی می‌شود مخصوصا اگر کانتر را هم به رنگ چوب انتخاب کنید.  

بین کابینتی طرح چوب

بین کابینتی مرمر 

سنگ مرمر آشپزخانه را لوکس و شیک نشان می‌دهد. از بین کابینتی با طرح مرمر و در شکل‌های مختلف می‌توانید استفاده کنید. می‌توانید از سنگ مرمر یک‌دست استفاده کنید و یا مرمر را در طرح‌های جالبی مثل شش ضلعی  یا آجری به‌کار بگیرید. 

بین کابینتی مرمر

بین کابینتی طرح‌دار

اگر می‌خواهید به کابینت سفید و ساده، طرح و رنگ دیگری اضافه کنید، این کار را با استفاده از بین کابینتی طرح‌دار انجام دهید. این کاشی‌ها طرح‌های متفاوتی دارند، هرچقدر بخواهید این رنگ و طرح بیش‌تر نمایان باشد باید از کاشی‌های شلوغ‌تری استفاده کنید. 

بین کابینتی طرح‌دار

کاشی بین کابینتی جناقی

از جمله طرح‌های پرطرفداری که برای بین کابینتی استفاده می‌شود، کاشی‌های طرح جناقی هستند که در رنگ‌های مختلف به‌کار می‌روند. برای کابینت سفید از این مدل بین کابینتی بیش‌تر با رنگ‌های ملایمی مثل آبی روشن، سفید یا خاکستری استفاده می‌شود. 

کاشی بین کابینتی جناقی

بین کابینتی شیشه‌ای

بین کابینتی شیشه‌ای برای کابینت سفید زیاد استفاده می‌شود که رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی دارد و همه این رنگ‌ها هم به سفید می‌آید. 

بین کابینتی شیشه‌ای

بین کابینتی با طرح پولک ماهی

طرح پولک ماهی هم چند سالی است که خیلی محبوب شده است. از انواع رنگ‌های مختلف این مدل می‌توانید برای کابیت سفید استفاده کنید که هم طرح جالبی دارد و هم رنگ آن به آشپزخانه سفید شما روح تازه‌ای می‌بخشد. 

بین کابینتی با طرح پولک ماهی

بین کابینتی سیاه و سفید

با استفاده از رنگ سیاه، تضاد را چاشنی کار کنید. از بین کابینتی سیاه و سفید برای چشمگیرتر کردن آشپزخانه خود استفاده کنید. هرچقدر از رنگ سیاه در این کاشی بیش‌تر استفاده شده باشد، بین کابینتی شما بیش‌تر به چشم می‌آید. 

بین کابینتی سیاه و سفید

کلام آخر

کاشی بین کابینتی جزء مهمی از آشپزخانه است که به‌غیر از جذابیت بیشتری که به آشپزخانه می‌دهد، کار شما را در تمیز کردن فضای بین کابینت‌ها راحت‌تر می‌کند. مدل‌ها و رنگ‌های بسیاری از کاشی بین کابینتی هستند که با کابینت سفید نمای زیبایی به آشپزخانه می‌دهند. برای نمونه می‌توانید از مدل‌های کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید که در این مقاله معرفی شد ایده بگیرید و جذابیت آشپزخانه را بیش‌تر کنید.