13مدل بین کابینتی جدید که جذابیت آشپزخانه را دوچندان می‌کند

13مدل بین کابینتی جدید که جذابیت آشپزخانه را دوچندان می‌کند

برای داشتن آشپزخانه‌ای زیبا و چشم‌گیر فقط انتخاب کابینت مناسب کافی نیست بلکه باید به فکر انتخاب بین کابینتی‌ هم باشید که فضای بین کابینت‌ها را به زیبایی پرکند. کاشی بین کابینتی‌که به تازگی به آشپزخانه‌ها اضافه شده‌است نقش پررنگی در کامل کردن دکوراسیون آشپزخانه دارد. البته نقش بین کابینتی فقط به تزیین آشپزخانه محدود نمی‌شود و در تمیزی و نظافت آشپزخانه هم کمک‌کننده است.  

در ادامه باهم 13 مدل بین کابینتی جدید را بررسی کنیم که تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما خوهند داشت. 


   بهتر است بخوانید: چگونه بهترین طرح را برای فضای بین کابینت ها انتخاب کنیم؟

بین کابینتی مرمر

سنگ مرمر از جمله سنگ‌های تزیینی است که نه تنها زیبا و لوکس است بلکه هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. طرح‌های مرمر را می‌توان هم برای آشپزخانه‌های مدرن و هم آشپزخانه‌های کلاسیک به‌کار برد. استفاده از بین کابینتی مرمر فضای بین کابینت‌ها را به زیبایی هرچه تمام‌تر پر می‌کند. مخصوصا برای کابینت‌های روشن با دستگیره‌ها و شیرالات طلایی، لوکس بودن آشپزخانه بیش‌تر به‌چشم می‌آید. 

بین کابینتی مرمر

بین کابینتی مرمر

بین کابینتی آینه‌ای

بین کابینتی آینه‌ای از شیک‌ترین و معروف‌ترین مدل‌هاست. انتخاب بین کابینتی آینه‌ای هم به زیبایی آشپزخانه کمک می‌کند و هم آشپزخانه شما را پرنور و روشن‌تر جلوه می‌دهد. مخصوصا برای آشپزخانه‌هایی که پنجره ندارند استفاده از بین کابینتی آینه‌ای شگرد خوبی برای بازتاب بیشتر نور در فضای آشپزخانه است. 

بین کابینتی آینه‌ای

بین کابینتی آینه‌ای

بین کابینتی رنگی 

با انتخاب این مدل بین کابینتی جدید به آشپزخانه خود رنگ‌های روح تازه‌ای ببخشید. اگر کابینت‌های آشپزخانه شما به رنگ سفید باشند، شاید آشپزخانه کمی بی‌روح و بی‌رنگ و رو به‌نظر بیاید. این مشکل را با انتخاب بین‌کابینتی‌های رنگی و طرح‌دار حل کنید. 

بین کابینتی رنگی

بین کابینتی رنگی

بین کابینتی رنگی

بین کابینتی‌های شش‌ضلغی تیره

بین کابینتی شش‌ضلعی از زیباترین کاشی‌هایی است که می‌توانید به عنوان بین کابینتی استفاده کنید. اگر کابینت‌های روشنی دارید و به‌دنبال ایجاد تضاد بین کابینت‌ها‌ و فضای مابین آن‌ها هستید، می‌توانید از بین کابینتی تیره با طرح شش‌ضلعی یا هر طرح دیگری که می‌پسندید استفاده کنید. 

بین کابینتی‌های شش‌ضلغی تیره

بین کابینتی‌های شش‌ضلغی تیره

با این مدل بین کابینتی طراوت آشپزخانه‌تان را بیشتر کنید

با انتخاب این مدل بین کابینتی جدید، سرزندگی و طراوت را به آشپزخانه بیاورید. اگر طرفدار رنگ‌های طبیعی و سرزنده هستید، این مدل طرح و رنگ مناسب شماست. مخصوصا ترکیب آن با رنگی مثل برنز که می‌تواند رنگ دستگیره یا اکسسوری‌های آشپزخانه باشد عالی می‌شود.

بین کابینتی

بین کابینتی

بین کابینتی مشکی براق 

این مدل با بافت و طرحی که دارد کاملا متفاوت و خاص است. از بین کابینتی‌های تیره‌ای مثل مشکی برای ایجاد تضاد با کابینت‌های سفید استفاده کنید. 

بین کابینتی مشکی

بین کابینتی مشکی

بین کابینتی با بافت سنگ

بین کابینتی سنگی از پرطرفدارترین‌هاست. مخصوصا این مدل که بافت طبیعی سنگ را دارد و با هود و وسایل چوبی کاملا آشپزخانه را طبیعی و دوست‌داشتنی جلوه می‌دهد. 

بین کابینتی با بافت سنگ

بین کابینتی با بافت سنگ

بین کابینتی با طرح‌های هندسی

از جالب‌ترین طرح‌های ممکن می‌توان به طرح‌های هندسی اشاره کرد. از این مدل بین کابینتی با رنگ‌های متضاد می‌توان برای رنگ‌دادن به آشپزخانه و ایجاد تعادل بین رنگ‌ سفید و سیاه یا هر رنگ تیره و روشن دیگری استفاده کرد. 

بین کابینتی با طرح‌های هندسی

بین کابینتی با طرح‌های هندسی

کاشی‌های هنری و خاص

این مدل کاشی‌ها بیشتر ما را یاد کاشی‌های زیبای قدیمی می‌اندازند و مناسب افرادی است که دوست دارند آشپزخانه‌‌ای خاص و دلربا داشته باشند. 

کاشی‌های هنری و خاص

کاشی‌های ریز و کوچک

با این‌که کاشی‌های ریز و کوچک که به آن‌ها استخری هم گفته می‌شود، بیش‌تر در سرویس‌ بهداشتی استفاده می‌شود اما برای آشپزخانه هم جالب می‌شود. این مدل کاشی با بافت و رنگ زیبایش، ظاهر آشپزخانه شما را دگرگون می‌کند. 

بین کابینتی با کاشی‌های ریز و کوچک

بین کابینتی آجری سفید

بین کابینتی‌ آجری سفید هم طرفداران خودش را دارد. این مدل شیک و ساده است و اگر آشپزخانه‌ای یک‌دست سفید می‌خواهید از این مدل بین کابینتی می‌توانید استفاده کنید. برای دستگیره‌ها و شیرالات هم از رنگ طلایی استفاده کنید تا با سفید هاهنگ شود. 

بین کابینتی با آجر سفید

بین کابینتی طرح‌دار

اگر می‌خواهید فضای بین کابینت‌ها را کاملا متمایز و چشم‌گیر کنید از بین کابینتی طرح‌دار استفاده کنید زیرا  طرح‌های این مدل چشم‌ها را به سمت خودش می‌کشاند. سعی کنید از طرح‌هایی استفاده کنید که رنگ آن‌ها با کابینت‌ها هماهنگ باشند. 

بین کابینتی طرح‌دار

بین کابینتی مشکی و سفید مدرن

این مدل بین کابینتی جدید برای آشپزخانه‌های مدرن با تم تیره انتخاب مناسبی است. می‌توانید از این طرح برای کانتر آشپزخانه هم استفاده کنید. 

بین کابینتی مشکی و سفید مدرن


   بهتر است بخوانید: نحوه انتخاب دیوارپوش بین کابینت و انواع آن

جمع‌بندی

در این مقاله 13مدل بین کابینتی جدید معرفی کردیم که باتوجه به سلیقۀ خودتان می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید. به‌طور کلی بین کابینتی نقش مهمی را در دکوراسیون آشپزخانه برعهده دارد پس آن را نادیده نگیرید. انتخاب بین کابینتی مناسب می‌تواند آشپزخانه شما را چشم‌گیر و جذاب کند. 

طراحی آنلاین کابینت