پیشخوان گرانیتی آشپزخانه

محبوب ترین رنگ های پیشخوان گرانیتی آشپزخانه

گرانیت ظاهری خیره کننده داشته و به راحتی قابل تعمیر و نظافت است. همچنین بدلیل دوام بالا برای پیشخوان آشپزخانه، کفپوش، درپوش های دیواری مناسب است.

رنگ های سنگ طبیعی پیشخوان آشپزخانه

از آن جایی که انتخاب پیشخوان گرانیتی مناسب، سخت و طاقت فرساست؛ با ارائه محبوب ترین رنگ های آن به شما کمک می کنیم.

پریماتای سفید

پریتامای سفید


 
این سنگ، گرانیت کلاسیک با الگویی ساده و در عین حال زیباست. بلورهای سیاه و خاکستری با پایه سفید، کنتراست زیبایی ایجاد می کند که برای میز پیشخوان بسیار مناسب است.

قهوه ای کویری

قهوه ای کویری
 

 این گرانیت با پالت های گرمتر، برای کابینت های آشپزخانه عالی مناسب است. زمینه برنزی آن یادآور کننده شن و ماسه بوده و هایلایت های سیاه و سفید آن، آرامش بخش است.

آبی کبود

آبی کبود

 گرانیت یاقوت کبود، سنگی طبیعی با رنگی تیره تر است که دارای قسمت های بزرگ سیاه، قهوه ای و آبی است که با عناصر روشن و تاریک مورد استفاده در طراحی آشپزخانه مناسب است و می تواند یک آشپزخانه متنوع و خیره کننده را ایجاد نماید.

خاکستری استیلی

خاکستری استیلی

اگر میز آشپرخانه با طیف رنگی خنک را ترجیح می دهید، از این نوع سنگ گرانیت می توانید استفاده کنید. این سنگ ترکیبی زیبا از رنگ های خنثی را ایجاد می کند که می تواند با بخش های خاکستری تیره آشپزخانه هماهنگ گردد.

مروارید سیاه 

مروارید سیاه

این گرانیت در نگاه اول، بعنوان میز پیشخوان سیاه و سفید به نظر می رسد؛ اما این سنگ طبیعی با ذخایر معدنی طلا، نقره و رنگ قهوه ای و خاکستری، شما را شگفت زده می کند. این گرانیت با کنتراستی که دارد می تواند یک آشپزخانه لوکس را ایجاد نماید.


در پروژه بازسازی آشپزخانه و جستجو برای سنگ گرانیتی مناسب پیشخوان آشپزخانه باید توجه داشت که انتخاب یک سنگ مناسب تابع نورپردازی، فضا و الگوی سایر وسایل موجود در آشپزخانه می باشد و ربوطرح با تکیه بر تخصص و مهارت خود می تواند شما را در داشتن یک آشپزخانه خارق العاده و شیک یاری نماید.