مدل های کابینت ۲۰۲۱ با طرح و رنگ زیبا

مدل های کابینت ۲۰۲۱ با طرح و رنگ زیبا

اگر شما هم دوست دارید آشپزخانه ای زیبا و مدرن داشته باشید پس جای درستی آمدید، ما در این مقاله به شما کمک می کنیم که طرح و رنگ کابینت خود را به گونه ای انتخاب نمایید که تغییرات جدیدی در طراحی داخلی آشپزخانه تان ایجاد شود و تصاویری از انواع مدل کابینت ۲۰۲۱ را به شما نشان می دهیم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های کابینت ۲۰۲۱ با طرح و رنگ زیبا

می دانید که مدل کابینت آشپزخانه از هر نوعی می تواند باشد: ام دی اف، هایگلاس، ممبران و ...که در کل در دو نوع مدرن و کلاسیک عرضه می شود. شما می توانید با در نظر گرفتن مزایا و معایب و همچنین سلیقه شخصی تان و سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود کابینت مورد علاقه خودرا انتخاب کنید.

طرح های کابینت مدرن

این طرح از کابینت ها امروزه بسیار مورد استقبال است و هم چنین برای کسانی مناسب است که می خواهند آشپزخانه ای ساده داشته باشند. 

کابینت مدرن

3 نوع از بهترین طرح های کابینت مدرن

کابینت ام دی اف: تنوع زیاد 

فلزی: مقاوم در برابر آب 

هایگلاس: محبوبیت بالا

چند نکته کلیدی در انتخاب کابینت امروزی

رنگ کابینت

اگر می خواهید آشپزخانه تان بزرگ به نظر برسد انتخاب رنگ سفید و کرم بسیار مناسب است و آشپزخانه را پر نورتر نشان می دهد. اگر دوست دارید آشپزخانه تان متفاوت باشد، رنگ کابینت های بالا را متضاد با رنگ کابینت های پایین انتخاب کنید؛ به طوری که قسمت بالایی روشن تر و بخش پایین کابینت ها تیره تر باشد. در کل از محبوب ترین رنگ کابینت 2021 می توان به رنگ آبی البته آبی ملایم و سرد و رنگ سفید و کابینت دو رنگ اشاره کرد.

دستگیره کابینت

انتخاب هر نوعی از دستگیره ها بر مدل کابینت شما تاثیرگذار است، پس بهتر است از دستگیره هایی استفاده کنید که آشپزخانه شما را جذاب تر کند.

درب کابینت

برخلاف گذشته گرایش به نمای باز در کابینت ها بیشتر شده است، برای داشتن آشپزخانه ای زیبا و دوست داشتنی درب کابینت ها را شیشه ای(اکسپوز) انتخاب کنید که جلوه ای بسیار زیبا به آشپزخانه شما می دهد. و هم چنین چون فضای آشپزخانه به نسبت مساحت آپارتمان کوچک تر در نظر گرفته می شود این نوع از کابینت ها نور محیط را بیشتر می کند و فضا بزرگتر به نظر می رسد.این نوع از درب کابینت امکان نور پردازی و به نمایش گذاشتن ظروف زیبای آشپزخانه را برای شما فراهم می کند.

طرح کابینت کلاسیک

برای شمایی که می خواهید کابینت هایتان امروزی و جدید باشد، از طرح کلاسیک کابینت استفاده نکنید؛ زیرا امروزه کمتر کسی از این طرح استفاده می کند و به اصطلاح قدیمی شده است. کابینت کلاسیک مقاومت آن بسیار بالاست و هم چنین قیمت آن هم به نسبت گران تر است و برای آشپزخانه ها بزرگ مناسب است، بنابراین برای کسانی که آشپزخانه ای کوچک دارند و می خواهند از کابینت های جدید در طراحی آشپزخانه خود استفاده کنند، این طرح از کابینت گزینه مناسبی نیست. 

کابینت کلاسیک

همه ی ما می دانیم که دیدن تصاویر انواع مختلف مدل های کابینت جدید و حتی قدیمی به ما در انتخاب بهتر و سریعتر کمک می کند. اکنون چند نمونه از انواع مدل کابینت آشپزخانه جدید و جذاب سال2021 که همانند الماس می درخشند رو به شما نمایش می دهیم.

طرح کابینت مدرن 2021

کابینت مدرن 2021
کابینت 2021
کابینت 2021

طرح کابینت کلاسیک2021

کابینت کلاسیک 2021
کابینت کلاسیک 2021

نکته ی قابل توجه دیگر این است که همیشه در آخرین روزهای سال اکثر خانواده ها دوست دارند چیدمان خانه را عوض کنند. کسانی که می خواهند دستی به سر و روی آشپزخانه خود بکشند و تغییراتی در رنگ و طرح کابینت های خود ایجاد کنند، بی شک با بازسازی کابینت های خود می توانند تاثیر شگفت انگیز آن را ببینند؛ زیرا کابینت از ارکان مهم آشپزخانه است. هم چنین بازسازی آشپزخانه برای کسانی که در این شرایط کرونا و رکورد اقتصادی شدید که اکثریت مردم را درگیر خود کرده است و توان مصرف کننده برای خریدن چیز های مورد علاقه کاهش پیدا کرده است تصمیم درستی می باشد. اکنون تصاویری از کابینت های بازسازی شده قدیمی به جای جایگزینی آن ها با مدل های مدرن تر را به شما نشان می دهیم.

چند ایده جذاب و پرطرفدار برای داشتن آشپزخانه ای محبوب

علاوه بر داشتن کابینت های جدید و ترند سال 2021 موارد دیگری هم وجود دارند که ما در این مقاله می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم که بر زیبایی و جذابیت بیشتر آشپزخانه شما می افزاید.

وجود جزیره در وسط آشپزخانه 

جزیره جایگزین میز نهارخوری شده و محلی برای سرو غذا و جای دادن وسیله آشپزخانه می باشد. جزیره نقطه کانونی آشپزخانه است، بنابراین رنگ کابینت2021 و طراحی آن باید بر اساس جزیره آشپزخانه صورت گیرد. 

شلف (طاقچه های چوبی)

در طراحی آشپزخانه و کابینت2021 از شلف استفاده می کنند که جلوه ی بسیار زیبایی به آشپزخانه می دهد و برای قرار دادن ظروف تزیینی و استفاده بهتر از فضا کاربرد دارد. در زمان های قدیم مردم بیشتر دوست داشتند که ظروف خود را در کابینت ها پنهان کنند، اما امروزه بیشتر افراد کابینت های نمای باز و طاقچه ای را بیشتر می پسندند. این مورد برای آشپزخانه های کوچک بسیار مفید است.

سخن پایانی

ما در این مقاله به طور خلاصه و البته جامع سعی کردیم مدل هایی از کابینت 2021 و نکاتی برای انتخاب آن ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید تصویری کلی از کابینت های آشپزخانه ی مدرن و امروزی را در ذهن خود داشته باشید. همانطورکه می دانید مدل ها و سبک های کابینت آشپزخانه بسیار بیشتر از آن چیزی ست که در این مقاله به آن اشاره شد؛ اما ما در این محتوا به جدیدترین نمونه هایی ازکابینت آشپزخانه 2021 اشاره کردیم که دانستن آن، حتما به کارتان خواهد آمد.