11 طرح زیبا از ترکیب رنگ آبی در کابینت آشپزخانه

11 طرح زیبا از ترکیب رنگ آبی در کابینت آشپزخانه


عموما همه ما آبی را به عنوان رنگی سرد می شناسیم اما اگر در واقع به صورت درست و مناسب در دکوراسیون خود از آن استفاده کنیم، قطعا به جذابیت های آن پی خواهیم برد. آبی روشن، آبی نفتی، آبی آسمانی و هر کدام از طیف رنگ آبی ما را یادآور دریا و آسمان می‌اندازد و قطعاً آرامش خاصی را در محیط ایجاد خواهد کرد. به فکر اضافه کردن این رنگ چه به‌صورت کابینت، لوازم آشپزخانه، لوستر، کاشی و یا حتی رنگ کردن قسمتی از آشپزخانه خود باشید. 


آشپزخانه ی با دیوارهای آبی رنگ

ترکیبی از رنگ سبز-آبی در کنار کابینت طرح چوب و مشکی براق در این آشپزخانه کوچک نمای زیبایی را ایجاد کرده است. استفاده از  چراغ‌های آویز کروم سبب شده از رنگ پس‌زمینه خود جدا شود. استفاده مناسب از طیف‌های رنگ آبی در قسمت‌های مختلف آشپزخانه به‌خصوص در پایه صندلی‌ها سبب ایجاد تعادل در این آشپزخانه کوچک شده است.

آشپزخانه آبی رنگ با چراغ آویز مسی

ترکیبی زیبا از چراغ آویز مسی رنگ با میز صبحانه خوری چوبی، در کنار آبی نفتی رنگ کابینت ها و استفاده مناسب از بین کابینتی طرح هندسی، آشپزخانه منحصر به فردی رو خلق کرده است.

آشپزخانه ای با رنگ آبی نفتی

 این چراغ های آویز جذاب مسی رنگ که به سختی در آشپزخانه دیده می شوند که در نگاه اول هیچ گونه تلاشی برای به نظر رسیدن در دید مخاطب نمی کنند اما در واقع در ترکیب با جزیره آبی رنگ آشپزخانه، جذابیت خود را به دست آورده اند.

قرار دادن قفسه کتاب در جزیره آشپزخانه

این اشپزخانه مدرن قسمتی از جزیره خود را برای قراردادن کتاب های آشپزی اختصاص داده است. استفاده از از لکه های چوبی رنگ در قسمت های مختلف آشپزخانه از سردی بیش از حد آن جلوگیری کرده است .

جزیره چوبی رنگ در آشپزخانه

وجود جزیره چوبی رنگ در این آشپزخانه، پختگی و جذابیت را به این کابینت های آبی رنگ اضافه کرده است. همچنین استفاده از رنگ مشکی در چراغ های آویز، یخچال، ویترین و تجهیزات آشپزخانه وزن و سنگین بودن را از لحاظ بصری به طرح اعمال رده است.

استفاده از کاشی بین کابینتی آبی رنگ

اگر کابینت های آبی رنگ کافی نبودند می توانید با کاشی های بین کابینتی نیز می توان رنگ آبی آشپزخانه خود را بیشتر کرد. شما می توانید با استفاده کردن از رنگ استیل براق و یا سفید شدت رنگ آبی را کاسته و تعادل را در آشپزخانه ایجاد کنید. توجه داشته باشید که استفاده بیش از اندازه از رنگ های فانتزی در یک طرح، سبب خواهد شد که آن طرح بعد از مدتی برای ما خسته کننده باشد و سبب آزار و اذیت از لحاظ عاطفی شود.

کابینت های هوایی سبز-آبی براق

کابینت های هوایی سبز-آبی رنگ براق در ترکیب با کابینت سفید و قهوه ای زمینی و استفاده مناسب از نورهای نقطه ای سقفی، آشپزخانه دلنوازی را پدیدار ساخته است.

ترکیب رنگ های خاکستری و آبی در آشپزخانه

ترکیب بسیار منطقی از دو رنگ خاکستری براق و آبی روشن جذابیت را در این آشپزخانه به وجود آورده است.

لوازم برقی قرمز رنگ در آشپزخانه

ترکیب قرمز، سفید و آبی همیشه یک ترکیب جذاب و برنده خواهد بود و فرقی هم نخواهد کرد که چه نوع اتاقی هست. کابینت های آبی رنگ با صفحه چوبی بر روی آن و استفاده از لوازم برقی قرمز رنگ براق و چند شلف کوچک، آشپزخانه گرم و زیبایی رو به وجود آورده است.

استفاده از کانتر هندسی و فر سفید رنگ در آشپزخانه آبی رنگ

استفاده از کانتر هندسی و فر سفید رنگ در این اشپزخانه آبی رنگ سبب شده که چشم انسان کمتر درگیر رنگ آبی شود و تعادل خوبی را ایجاد کرده است. قراردادن گلدان با گلهای رنگی نیز به دلنواز بودن آشپزخانه کمک می کند.

استفاده از آثار هنری در آشپزخانه

می توانید برای تغییر رنگ طرح خود، از آثار هنری استفاده کنید. وجود تم رنگی تقریبا سفید سبب شده که با افزودن لکه های رنگی، تغییر مشهودی را در آشپزخانه به وجود آورد

طراحی آنلاین کابینت