نکات مهم هنگام خرید کابینت

6 نکته مهم که قبل از خرید کابینت باید به آن توجه کنیم

6 نکته مهم که قبل از خرید کابینت باید به آن توجه کنیم

آشپزخانه یکی از قسمت های مورد علاقه هر خانه است که مردم معمولاً ترجیح می دهند غذای خود را در آشپزخانه میل کنند. بنابراین سعی کنید این فضا را با خود تطبیق دهید و بگذارید کابینت آشپزخانه به شما الهام دهد تا خوشمزه ترین وعده های غذایی را تهیه کنید و از صرف وقت در آن لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که ظاهر کل آشپزخانه تا حد زیادی بر روحیه شما تأثیر می گذارد و بنابراین سعی کنید بهترین کار ممکن را انجام دهید. با این حال توجه به همه جزئیات در مورد کابینت آشپزخانه ضروری است در این مقاله پیشنهادات و نکات مفیدی برای شما داریم که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

سه گزینه کابینت آشپزخانه بر اساس نحوه تولید و فروش آنها وجود دارد.

کابینت آشپزخانه در سه نوع ساختمانی استوک ، نیمه سفارشی و سفارشی موجود است.

کابینت های استوک در بسیاری از مراکز به تولید انبوه رسیده و به فروش می رسند. آن ها اغلب از قبل مونتاژ و آماده نصب هستند، هرچند ممکن است برخی از آن ها به مونتاژ نیاز داشته باشند. کابینت های استوک کم هزینه ترین گزینه هستند، اما این کابینت ها ممکن است فقط در محدوده رنگ، گزینه های متریال و سبک موجود باشند. 

کابینت های سفارشی متناسب با اندازه و سبک دقیق شما در مواد، رنگ و انتخاب شما ساخته شده اند. این کابینت ها غالباً دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند، شما در انتخاب این ویژگی ها کاملاً آزاد هستید. با این حال هزینه این سرویس برای شما بیشتر است و تولید آن بسیار بیشتر به طول می انجامد. 

در انتها ، کابینت های نیمه سفارشی امکان جزئیات شخصی سازی شده کمتری را ارائه می دهند ، اما مطمئناً می توانید بین ابعاد کشو، نوع محل نگهداری را انتخاب کنید.


از طریق راه های زیر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ارتباط با پشتیبانی در واتساپ ربوطرح ارتباط با پشتیبانی در تلگرام ربوطرح


از یک طراح آشپزخانه کمک بخواهید

در صورت نیاز می توانید از یک طراح آشپزخانه مشورت بگیرید تا به تمام سوالات شما پاسخ دهد یا شک و تردید شما را برطرف کند. این کاملاً طبیعی است که شما به اندازه کافی با ابعاد و ویژگی های کابینت ها آشنا نیستید، پس کمک گرفتن از یک طراح ماهر می تواند مفید واقع شود تا در انتخاب خود پشیمان نشوید و بهترین تصمیم را بگیرید. همچنین، می توانید ایده های زیادی را از آن ها دریافت کنید. اگر به ایده ای برای کابینت آشپزخانه خود نیاز دارید، اینجا را کلیک کنید.

بخاطر داشته باشید که مهمترین چیز عملکرد کابینت است، زیرا محل ظروف، وسایل و سایر وسایل شماست. هنگام تصمیم گیری باید مراقب باشید تا با ابعاد اشتباه مواجه نشوید. در این صورت، شما باید تمام وسایل آشپزخانه را عوض کنید و کابینت آشپزخانه را تنظیم کنید یا کار را از ابتدا انجام دهید. 

طراحی آنلاین کابینت

انواع مواد

هنگام خرید یک کابینت، باید به جزئیات توجه کنید. این در مورد انواع عناصر کابینت مانند لولاها نیز صدق می کند. پس از مشاهده متریال، سعی کنید نحوه ساخت آن را بفهمید. آیا محکم است و آیا به روشی کارآمد قرار می گیرد؟ مطمن شوید قطعاتی که مونتاژ می شوند و به یکدیگر متصل می شوند بسیار بیشتر از عناصر میخ یا چسب دوام دارند.

تست کردن

به خرید کابینت آشپزخانه مانند خرید ماشین، تلفن و ... فکر کنید، همانطور که این ها را آزمایش می کنید همین کار را باید با کابینت ها انجام دهید. البته، این بدان معنا نیست که قبل از تصمیم گیری، کابینت ها را به خانه برده و مدتی نگه دارید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که درب قفل را باز کنید و متوجه نحوه کار آنها شوید. بر سهولت در باز شدن ، نحوه بستن و عملکرد آن تمرکز کنید.

کشوها نیز مهم هستند. شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها به آرامی بیرون می آیند و دوباره برمی گردند. مشخص کنید که آیا می توان آن ها را به طور کامل بیرون کشید و یا اینکه کاملا محکم هستند.

بودجه

ممکن است بودجه محدودی نداشته باشید و حاضر باشید سرمایه زیادی برای تهیه کابینت آشپزخانه رویایی سرمایه گذاری کنید. به طور کلی، مواد با کیفیت بالاتر و سایر ویژگی ها گزینه های گران تری هستند. یک بودجه واقع بینانه برای خود تعیین کنید و کابینت ها را قبل از خرید تست کنید. به این نکته فکر کنید که چه مدت قصد دارید در خانه فعلی خود بمانید. اگر مدتی طولانی نخواهید ماند و قصد دارید چند سال دیگر جابجا شوید، بهتر است خرید بیش از حد گران را کنار بگذارید.

ذخیره سازی

قبل از تمرکز روی ابعاد کابینت آشپزخانه، فضای آشپزخانه را برای کار طراحی کنید. برای تهیه یک وعده غذایی به چه میزان فضا احتیاج دارید؟ چه تعداد وسیله را قصد دارید به آشپزخانه بیاورید؟ تمام سوالات از این قبیل را از خود بپرسید. هنگامی که می دانید چه می خواهید ، میزان فضای ذخیره سازی مورد نیاز خود را تخمین بزنید و مکان قرارگیری هر یک از وسایل و کابینت ها را متناسب با آن طراحی کنید.

این کار تعیین چیدمان کشوها و سایر موارد را آسان می کند. هر چه جزئیات این طرح بیشتر باشد، سازماندهی آن آسان تر خواهد بود و بعداً با ظرفیت فضا مشکلی نخواهید داشت.

نتیجه

امیدواریم در یادگیری اصول خرید کابینت آشپزخانه به شما کمک کرده باشیم. در نظر گرفتن موارد ذکر شده مهم است، زیرا به راحتی فضا را مطابق با آن ها برنامه ریزی و طراحی می کنید و در نهایت یک آشپزخانه منحصر به فرد با کابینت های متناسب خواهید داشت.


   بهتر است بخوانید: مزایا و معایب کابینت مات و براق